Eredmények
Eredmények
Publikációk
- Czető, K., Rapos, N., Tókos, K., & Lénárd, S. (2024). A nem egyetemi (iskolai) tanárképzők képzővé válásának elméleti kérdései: egy szakirodalmi áttekintés eredményei. Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció, 12(3), 6–29.
- Tókos, K., & Rapos, N. (2024). Pedagógusból tanárképzővé válni – az identitáskonstrukció egy lehetséges értelmezési kerete és vizsgálati lehetősége. Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció, 12(3), 30–48.
- Lénárd, S., Czirfusz, D., Horváth, A., & Rapos, N. (2024). A tanárszakos hallgatók tanári identitásának alakulása a pályaszocializációs gyakorlatok során. Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció, 12(3), 49–72.
- Rapos, N., Nagy, K., Takácsné Kárász, J., Péter, P., & Szilvási, C. (2024). A második karriert kezdő tanárok identitáskonstrukciós dilemmái és támogatásának lehetőségei. Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció, 12(3), 73–94.
Konferenciaelőadások
2024
- A 2024. október 24 - 26-án Debrecenben megrendezett Országos Neveléstudományi Konferencián a“tanárképzés különböző szereplőinek szakmai identitáskonstrukciója” c. szimpózium (Elnök: Rapos Nóra, Opponens: Dorner Helga) keretében bemutatott előadások:
- A nem egyetemi tanárképzők képzővé válásának elméleti kérdései (Czető Krisztina, Tókos Katalin, Lénárd Sándor, Rapos Nóra, Kovács Sarolta Anna)
- Pedagógusból tanárképzővé válni – egymástól tanulás, identitáskonstrukció egy konkrét képzésfejlesztés kapcsán (Tókos Katalin, Nagy Krisztina, Czető Krisztina, Zala Márton Viktor, Tóth-Pjeczka Kata)
- A tanárszakos hallgatók pályaidentitásának alakulása a pályaszocializációs gyakorlatok során (Lénárd Sándor, Czirfusz Dóra, Horváth András, Misley Helga)
- A második karriert kezdő pedagógusok identitáskonstrukciós dilemmái és támogatásának lehetőségei (Rapos Nóra, Péter Petra, Nagy Krisztina, Takácsné Kárász Judit)