Szakmai gyakorlati helyek
Szakmai gyakorlati helyek
fogadóintézmény |
pedagógia BA |
neveléstudomány MA |
mindkét képzésről fogadnak |
kiegészítő információk |
1 |
||||
3 |
||||
BAGázs Közhasznú Egyesület | 2-2 | |||
Balázs-Diák Kft. | 1 | |||
5-5 |
személyes jelenlét | |||
2-2 |
||||
Baptista Szeretetszolgálat - Andor Ilona Ének-Zenei Általános és Alapfokú Művészeti Baptista Iskola |
1 |
|||
1
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott
|
|||
2 |
||||
Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium Kincskereső Tagiskolája |
5-5 |
előzetes személyes egyeztetés | ||
Bischitz Johanna Integrált Humán Szolgáltató Központ: Dob Bölcsőde, Lövölde Bölcsőde, Városligeti Bölcsőde |
intézményenként 3 |
|||
BKSZC Mándy Iván Szakképző Iskola és Szakiskola | 2 |
jó, ha a hallgatók érzékenyek a gyengébb képességű, az átlagnál rosszabb szociális helyzetben lévő, illetve speciális nevelési igényű tanulók oktatása iránt |
||
Budapest School | 1-1 | |||
Budapest IX. Kerületi Molnár Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola | 4 | |||
Burattino Iskola és Gyerekotthon | 1 | |||
Brunszvik Teréz Óvoda, Martonvásár |
1 |
|||
1 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
||||
1 fő intézményfejlesztő specializációról |
||||
5 |
||||
Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum - II. Rákóczi Ferenc Közgazdasági Szakközépiskolája |
2 |
|||
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Műszaki Pedagógia Tanszék |
1
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott | ||
5
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott
|
|||
Budapesti Műszaki Szakképzési Centrum Neumann János Számítástechnikai Szakgimnáziuma |
3 |
|||
Budapesti Corvinus Egyetem, Tanárképző és Digitális Tanulási Központ |
1 |
2 |
||
Cseppkő Gyermekotthoni Központ | 4-4 | |||
4 |
személyes jelenlétű munkavégzés, szükséges érvényes egészségügyi kiskönyv tüdőszűrő lelettel |
|||
Csodakút Egyesített Óvoda Szivárvány Tagóvodája |
1 |
|||
3 |
||||
1 |
||||
2 |
||||
ELTE Informatikai Kar, T@T Kuckó (további információk és élményinformatikai kurzus leírása) |
4 |
|||
ELTE Oktatási Igazgatóság, Oktatásfejlesztési és Tehetséggondozási Osztály (itt olvashatóak a feladatok és az elvárt készségek) |
1 |
|
||
ELTE Szolgáltató Központ - Karrierközpont |
1
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott |
||
ELTE Természettudományi Kar, Természetrajzi Múzeum |
2 |
|||
3-3 |
személyes jelenlét | |||
Európa 2000 Gimnázium. | 4 | 3 | ||
2 |
||||
E-tanoda Program (A 21. Századi Pedagógiáért Alapítvány) |
3-5 | a gyakorlóhely jellegéből adódóan elköteleződést igénylő feladatkör (mentorálás) | ||
2
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott | |||
Fejér Megyei Gyermekvédelmi Központ és Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat |
2 |
2 |
|
|
Ferencvárosi Egyesített Bölcsődék – Aprók háza IX/4. számú bölcsőde |
1 |
|||
Fővárosi Állat- és Növénykert | 2 - 2 | |||
Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat II. kerületi Tagintézménye |
előzetes egyeztetés alapján fogadnak hallgatót |
|||
Gyermekek Háza Alternatív Általános Iskola és Gimnázium | 2 |
intézményfejlesztő specializáción ajánlott |
||
Hagyományok Háza Folklór Osztálya Népművészeti Módszertani Műhely, Oktatási és Közművelődési Osztály, Folklór Szakterület |
1 | |||
Hetedhét Játékmúzeum, Szent István Király Múzeum, Székesfehérvár |
5 illetve 3 |
színház és drámapedagógia, valamint kora gyermekkor pedagógiája (nappali) specializációról | ||
Hiperaktív Alapítvány- Tüskevár Általános Iskola, Szakközépiskola és Gimnázium |
5 |
|||
1 |
szerda-csütörtök-pénteken tudnak hallgatókat fogadni, csak személyes jelenléttel (szállást tudnak biztosítani) |
|||
2
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott | |||
1 |
|
|||
Csodasziget Tagóvoda |
9 | |||
2 |
||||
2 |
||||
10 |
kizárólag hétköznap, keddtől péntekig, a délelőtti órákban (8.30-12-30) |
|||
Kesjár Csaba Általános Iskola, Budaörs |
2 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
|||
2 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
esti és hétvégi gyakorlati idő | |||
Klippe E-learning Kft | 1 | 2 |
angol nyelvismeret, új feladatokra való nyitottság előny |
|
Kispesti Móra Ferenc Általános Iskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény |
1 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
|||
2 |
elvárt a színházról való előzetes tájékozódás, tudás |
|||
2-2 |
|
|||
2 |
előkészítő képzésen való részvétel előírt |
|||
Logiscool | 1 |
|
||
Magyar Környezeti Nevelési Egyesület | 1 | |||
Kommunikációs és Stratégiai Főosztály |
2 |
fontos a jó kommunikációs képesség, a gyors alkalmazkodás, helyzetfelismerés, valamint a talpraesettség | ||
Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége (MATEHETSZ) |
1
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott | ||
Magyar Természettudományi Múzeum, Közművelődési Osztály | 25 | 25 | ||
Móra Ferenc Általános Iskola Csepel |
3 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
|||
Mű-Hely Líceum Alapítvány - Zöld Kakas Líceum Mentálhigiénés Szakgimnázium, Gimnázium és Általános Iskola | 3 |
kizárólag személyes jelenlét |
||
1 |
|
|||
Országos Gyermekvédelmi Szakszolgálat | 2 - 2 | |||
Képzési Igazgatóság |
2 | |||
Örkény István Színház, IRAM Program |
1 csak színházi nevelés és színházpedagógia specializációról fogad hallgatót |
|||
Pagony Kiadó | 1 | |||
Paksi Városi Múzeum | 1-1 | |||
Petőfi Irodalmi Múzeum - Mesemúzeum |
2 |
|||
Pitypang Művészeti Óvoda | 1 | |||
2 |
|
|||
2 |
|
|||
PROJECON Projekt Tanácsadó Kft.
|
1-1 | |||
Redmenta | 3 | 2 | ||
2 |
oktatásszervezés iránt érdeklődő hallgatókat várnak |
|||
SkillDict Zrt. | 2 |
Elvárás: felhasználói szintű számítógépes ismeret (word, excel, ppt, könyvtárkezelés) jártasság online képzési felületek használatában (pl. moodle) |
||
Szabadtéri Néprajzi Múzeum, Skanzen, Szentendre | 1-1 | |||
1 |
||||
Terézvárosi Önkormányzat Mesevilág Óvoda |
2 |
|||
UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány
|
2
|
|||
Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola | 5-5 |
Az intézményi lista 2023. november 8-án frissült.