Szakmai gyakorlati helyek
Szakmai gyakorlati helyek
fogadóintézmény |
pedagógia BA |
neveléstudomány MA |
mindkét képzésről fogadnak |
kiegészítő információk |
1 |
||||
3 |
személyes jelenlétű munkavégzés elsődlegesen délelőtti munkavégzés |
|||
5-5 |
személyes jelenlétű munkavégzés elvárás: megbízhatóság, érzékenység (sérült emberekkel való együttlét), segítő szándék |
|||
2-2 |
személyes jelenlétű munkavégzés |
|||
Baptista Szeretetszolgálat - Andor Ilona Ének-Zenei Általános és Alapfokú Művészeti Baptista Iskola |
1 |
|||
1
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott személyes jelenlétű munkavégézs fontos, hogy már a gyakorlat előtt ismerkedjen meg a hallgató az iskola sajátosságaival |
|||
2 |
személyes jelenlétű munkavégzés | |||
Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium Kincskereső Tagiskolája |
5-5 |
személyes jelenlétű munkavégzés | ||
Bischitz Johanna Integrált Humán Szolgáltató Központ: Dob Bölcsőde, Lövölde Bölcsőde, Városligeti Bölcsőde |
intézményenként 3 |
személyes jelenlétű munkavégzés | ||
BKSZC Mándy Iván Szakképző Iskola és Szakiskola | 2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés elkötelezettség a tanulási nehézségekkel küzdő tanulók iránt digitális kompetenciák képesség mentortanár segítségével önálló munkavégzésre |
||
Budapest School | 1-1 | |||
Budapest IX. Kerületi Molnár Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola | 4 | |||
Burattino Iskola és Gyerekotthon | 1 | hibrid formában megvalósuló munkavégzés | ||
Brunszvik Teréz Óvoda, Martonvásár |
1 |
személyes jelenlétű munkavégzés | ||
1 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
||||
1 fő intézményfejlesztő specializációról |
személyes jelenlétű munkavégzés | |||
5 |
||||
Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum - II. Rákóczi Ferenc Közgazdasági Szakközépiskolája |
2 |
személyes jelenlétű munkavégzés | ||
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Műszaki Pedagógia Tanszék |
1
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott | ||
5
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott személyes jelenlétű munkavégzés
|
|||
Budapesti Műszaki Szakképzési Centrum Neumann János Számítástechnikai Szakgimnáziuma |
3 |
személyes jelenlétű munkavégzés | ||
Budapesti Corvinus Egyetem, Tanárképző és Digitális Tanulási Központ |
1 |
2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés | |
4 |
személyes jelenlétű munkavégzés csak olyan hallgatót tudnak fogadni, aki rendelkezik érvényes tüdőszűrő lelettel |
|||
Csodakút Egyesített Óvoda Szivárvány Tagóvodája |
1 |
|||
3 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés heti kb. 10 óra gyakorlati idő, ami lehet több, illetve kevesebb a szervezeti teendők függvényében; Előnyt jelent: |
|||
1 |
||||
2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés | |||
ELTE Informatikai Kar, T@T Kuckó (további információk és élményinformatikai kurzus leírása) |
4 |
|||
ELTE Oktatási Igazgatóság, Oktatásfejlesztési és Tehetséggondozási Osztály (itt olvashatóak a feladatok és az elvárt készségek) |
1 |
részvétel hallgatói interjúk felvételében és feldolgozásában, melyek egyrészt az oktatásfejlesztési tevékenységhez, másrészt az oktatóknak és hallgatóknak szóló self-paced online kurzusainkhoz szükségesek |
||
ELTE Szolgáltató Központ - Karrierközpont |
1
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott személyes jelenlétű munkavágzés hallgatót várnak, akit érdekel a karrierfejlesztés témája; tréningek, workshopok szervezésébe, szakmai anyagok összeállításába lehet bekapcsolódni |
||
ELTE Természettudományi Kar, Természetrajzi Múzeum |
2 |
|||
3-3 |
személyes jelenlétű munkavégzés | |||
Európa 2000 Gimnázium. | 4 | 3 | ||
2 |
||||
E-tanoda Program (A 21. Századi Pedagógiáért Alapítvány) |
3-5 | |||
2
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott | |||
Fejér Megyei Gyermekvédelmi Központ és Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat |
2 |
2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés | |
Ferencvárosi Egyesített Bölcsődék – Aprók háza IX/4. számú bölcsőde |
1 |
|||
Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat II. kerületi Tagintézménye |
előzetes egyeztetés alapján fogadnak hallgatót |
|||
Hagyományok Háza Folklór Osztálya
|
1 |
|||
Gyermekek Háza Alternatív Általános Iskola és Gimnázium | 2 |
intézményfejlesztő specializáción ajánlott hibrid formában megvalósuló munkavégzés |
||
Hiperaktív Alapítvány- Tüskevár Általános Iskola, Szakközépiskola és Gimnázium |
5 |
|||
1 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés fontos a legalább egy személyes jelenlét, odautazás Toldra a feladatok érthetővé tétele érdekében, s ezt követően lehet az online lehetőségeket megkeresni; ugyanakkor jónak tartanák a teljes egészében személyes jelenléttel lebonyolított gyakorlatot is (van önkéntes szálláshelyük) |
|||
2
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott | |||
1 |
személyes jelenlétű munkavégzés |
|||
Csodasziget Tagóvoda |
9 | személyes jelenlétű munkavégzés | ||
2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés | |||
2 |
||||
|
10 |
személyes jelenlétű munkavégzés csak olyan hallgatót várnak, aki meg tudja oldani, hogy hétköznap délelőtt (kedd és péntek) biztosan jelen lesz a gyakorló helyen |
||
Kesjár Csaba Általános Iskola, Budaörs |
2 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
|||
2 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
||||
Klippe E-learning Kft | 1 | 2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés angol nyelvtudás előny |
|
Kispesti Móra Ferenc Általános Iskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény |
1 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
|||
2 |
személyes jelenlétű munkavégzés egy célzott korosztály színházi nevelési programjának megismerése és értékelése nagyjából 5 találkozást igényel, ennek során egy-egy adott színházi előadást tekintenek meg a programban résztvevők valamint megfigyelőként jelen vannak az azt követő foglalkozáson is. |
|||
2-2 |
személyes jelenlétű munkavégzés heti 3 alkalommal: hétfő, kedd és csütörtök |
|||
2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés a hallgatóknak felkészítő képzésen kell részt venniük, ez személyesen történik; a képzések februárban és márciusban vannak, más időpontokban nem lehet csatlakozni; ezt követően online vagy személyesen tanulnak a beteg gyerekekkel, ez a kettejük megállapodásának függvénye; heti 1 óra közös tanulás az elvárt, valamint az arra való felkészülés |
|||
Logiscool | 1 |
személyes jelenlétű munkavégzés angol nyelvtudás szükséges |
||
Magyar Környezeti Nevelési Egyesület | 1 | |||
Kommunikációs és Stratégiai Főosztály |
2 |
|||
Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége (MATEHETSZ) |
1
|
intézményfejlesztő specializáción ajánlott | ||
Magyar Természettudományi Múzeum, Közművelődési Osztály | 25 | 25 | személyes jelenlétű munkavégzés | |
Móra Ferenc Általános Iskola Csepel |
3 kizárólag az intézményfejlesztő specializációról fogad hallgatókat |
|||
Mű-Hely Líceum Alapítvány - Zöld Kakas Líceum Mentálhigiénés Szakgimnázium, Gimnázium és Általános Iskola | 3 |
személyes jelenlétű munkavégzés a gyakorlat megkezdése előtt személyes egyeztetés szükséges, mivel minden hallgatónak egyéni programot állít össze az intézmény |
||
1 |
személyes jelenlétű munkavégzés személyes találkozó szükséges a gyakorlat megkezdése előtt |
|||
Képzési Igazgatóság |
2 | |||
Örkény István Színház, IRAM Program |
1 csak színházi nevelés és színházpedagógia specializációról fogad hallgatót |
|||
Pagony Kiadó | 1 | |||
Paksi Városi Múzeum | 1-1 | |||
Petőfi Irodalmi Múzeum - Mesemúzeum |
2 |
|||
Pitypang Művészeti Óvoda | 1 | személyes jelenlétű munkavégzés | ||
2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés angol nyelvtudás szükséges, a munka 70%-ban angolul folyik nyitott, antirasszista, LMBTQ-barát attitűd szükséges februártól heti 1 vagy 2 alkalommal fogadnak az irodájukban, de javarészt online a munkavégzés |
|||
2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés angol nyelvtudás előny gyerekekkel való munkában szerzett gyakorlati tapasztalat előny, de nem feltétel |
|||
PROJECON Projekt Tanácsadó Kft.
|
1-1 | hibrid formában megvalósuló munkavégzés | ||
Redmenta | 3 | 2 | személyes jelenlétű munkavégzés | |
2 |
személyes jelenlétű munkavégzés elsősorban az oktatásszervező specializációról várnak hallgatókat oktatásszervezési és rendezvényszervezési asszisztenciára |
|||
SkillDict Zrt. | 2 |
hibrid formában megvalósuló munkavégzés alapszintű számítógép kezelői ismeret (word, excel) és angol nyelvtudás előny; minimum heti feladat 10 óra |
||
Szabadtéri Néprajzi Múzeum, Skanzen, Szentendre | 1-1 | |||
1 |
||||
Terézvárosi Önkormányzat Mesevilág Óvoda |
2 |
személyes jelenlétű munkavégzés | ||
UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány
|
2
|
erős angol nyelv tudás szükséges | ||
Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola | 5-5 |
Az intézményi lista 2023. január 13-án frissült.