A kutatócsoport tagjai
A kutatócsoport tagjai
Kopp Erika, kutatócsoport-vezető
Dr. Kopp Erika egyetemi docens, kutatócsoport-vezető
Kutatási terület: progresszív oktatás, alternatív oktatás, intézményfejlesztés, pedagógusképzés, protestáns oktatás, programfeljesztés
Bajzáth Angéla
egyetemi adjunktus, ELTE PPK
Kutatási terület: a tanárképzés, az interkulturális kompetenciák és az oktatási innováció
Almási Annamária
Yusoff Bin Abdul Khalid
Barcin, Fatma Nur
Educational Science PhD hallgató
Kutatási terület
Fatma Nur a digitális oktatásra szakosodott. Idén a kutatócsoport demonstrátoraként dolgozik. Folyékonyan tud angolul, arabul. Szívesen segíti a kutatócsoport projektjeit. Érdekli tanárképzés, közös képzési program és mobilitási program, távoktatási technológia, szervezet- és intézményfejlesztési programok.
Hamarsha Mohammad Manal
Jenei-Forray Norma Mária
Kiss Anikó
Marta Kowalczuk-Wale̜dziak
Megyeri Flóra
Tafese Mestawot Beyene
Pesti Csilla
Phyu Chaw, Ei
Phyo Shwe Ye
Pongor-Juhász Orsolya Anna
egyetemi tanársegéd, ELTE PPK
kutatási terület
Orsolya HR-tanácsadó, számos pszichometriai eszköz és az élethosszig tartó tanulás szakértője. BSc és MSc fokozattal rendelkezik közgazdaságtanból, menedzsmentből és vezetésből, MA közgazdász tanár és MA neveléstudomány diplomával rendelkezik. Jelenleg az MBA diplomáját fejezi be digitális marketingből. Kutatási területe az újonnan alakult magyarországi magániskolák intézményesítési folyamata.
Témavezető: Dr. Kopp Erika
Társ-témavezető: Dr. Széll Krisztián
Saed, Amin
doktorjelölt, ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskola
Amin kutatása az EAP-oktatás (English for Academic Purposes - akadémiai célú angol nyelvoktatás) fontosságáról, valamint a magyar EFL-tanárjelöltek felsőoktatási hallgatói és leendő EFL-oktatói sikerességéről szól.
Témavezető: Dr. Kopp Erika
Társ-témavezető: Dr. Károly Krisztina