A kutatócsoport tagjai

A kutatócsoport tagjai

Kopp Erika, kutatócsoport-vezető

Dr. Kopp Erika egyetemi docens, kutatócsoport-vezető

Kutatási terület: progresszív oktatás, alternatív oktatás, intézményfejlesztés, pedagógusképzés, protestáns oktatás, programfeljesztés

 

 


Bajzáth Angéla

egyetemi adjunktus, ELTE PPK

Kutatási terület: a tanárképzés, az interkulturális kompetenciák és az oktatási innováció 


Almási Annamária

PhD hallgató

Yusoff Bin Abdul Khalid

PhD hallgató

Barcin, Fatma Nur

Educational Science PhD hallgató

 

 

 

Kutatási terület

Fatma Nur a digitális oktatásra szakosodott. Idén a kutatócsoport demonstrátoraként dolgozik. Folyékonyan tud angolul, arabul. Szívesen segíti a kutatócsoport projektjeit. Érdekli tanárképzés, közös képzési program és mobilitási program, távoktatási technológia, szervezet- és intézményfejlesztési programok.


Hamarsha Mohammad Manal

PhD hallgató

Jenei-Forray Norma Mária

PhD hallgató

Kiss Anikó

PhD hallgató

Marta Kowalczuk-Wale̜dziak

külső tag, University of Białystok, Faculty of Education


Megyeri Flóra

PhD hallgató

Tafese Mestawot Beyene

PhD hallgató

Pesti Csilla

külső tag, Károli Gáspár Református Egyetem, egyetemi adjunktus

Phyu Chaw, Ei

külső tag, Yangon University of Education, Department of Educational Theory & Management

 

 

 


Phyo Shwe Ye

PhD hallgató

Pongor-Juhász Orsolya Anna

egyetemi tanársegéd, ELTE PPK

kutatási terület

Orsolya HR-tanácsadó, számos pszichometriai eszköz és az élethosszig tartó tanulás szakértője. BSc és MSc fokozattal rendelkezik közgazdaságtanból, menedzsmentből és vezetésből, MA közgazdász tanár és MA neveléstudomány diplomával rendelkezik. Jelenleg az MBA diplomáját fejezi be digitális marketingből. Kutatási területe az újonnan alakult magyarországi magániskolák intézményesítési folyamata.

Témavezető: Dr. Kopp Erika

Társ-témavezető: Dr. Széll Krisztián

 

 

 


Saed, Amin

doktorjelölt, ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskola

Amin kutatása az EAP-oktatás (English for Academic Purposes - akadémiai célú angol nyelvoktatás) fontosságáról, valamint a magyar EFL-tanárjelöltek felsőoktatási hallgatói és leendő EFL-oktatói sikerességéről szól.

Témavezető: Dr. Kopp Erika

Társ-témavezető: Dr. Károly Krisztina