Legjobb szakdolgozat díj
Legjobb szakdolgozat díj
A hallgatói kiválóság elismerése az Intézet megalapította ’Az év legjobb szakdolgozata’ díjat, ami minden tanévben a legjobb alap-, illetve mesterszakos szakdolgozatot készítő hallgatónak adományozható.
2020
NYERTESEK
pedagógia BA
Jáger Borbála: A klímaváltozás problémájának feldolgozása alsó tagozatos tanulókkal online fejlesztőprogram segítségével (témavezető: Rausch Attila)
Fejes Zsófia: 30 kompresszió – 2 befúvás. A laikus újraélesztés megjelenésének vizsgálata három budapesti középiskolában (témavezető: Vámos Ágnes, Misley Helga)
Balog Réka: Kreatív gondolkodás fejlesztése élménypedagógiai módszerekkel. Egy pedagógiai fejlesztés tapasztalatai, változások és adaptációs lehetőségek (témavezető: Tókos Katalin)
neveléstudomány MA
Korbeák Barbara: Kora gyermekkori intézményes és családi kétnyelvűség (témavezető: Trentinné Benkő Éva)
Lukács Teodóra: Digitális innovációk a koragyermekkori nevelés intézményeiben (témavezető: Halász Gábor)
Győrik Petra: Hallgatók online tanulási keretrendszerekkel kapcsolatos tapasztalatai egy felsőoktatási intézményben (témavezető: Rausch Attila)
2021
ZSŰRI
Czető Krisztina
Rausch Attila
Szabó Zoltán András
NYERTESEK
pedagógia BA
Tóth Cintia: Kortársbántalmazás alakulása az elmúlt másfél évtizedben: a gyerekek és a média nézőpontja. Témavezető: Paksi Borbála
neveléstudomány MA
Károlyi Borbála: Offline és online kapcsolati háló az osztálytermen belül és kívül. Témavezető: Fehérvári Anikó
Educational Science MA
Ekaterina Beglova: Creativity and Bilingualism. Supervisor: Enikő Orsolya Bereczki
2022
ZSŰRI
Czető Krisztina
Szabolcs Éva
Szabó Zoltán András
NYERTESEK
pedagógia BA
Lőkös Laura Márta: A zenei nevelés sajátosságai két iskolában a Kodály-módszer és a Waldorf pedagógia tükrében.Témavezető: Vincze Beatrix
neveléstudomány MA
Gáspár Bernadett: Digitális technológia az alsó tagozatos ének-zene tanításban. Témavezető: Rausch Attila
Educational Science MA
Albert Lehrmann Lang: Immersive Virtual Reality in Arts Education: Can a short IVR-based creativity training increase university students’ creative thinking skills in the figural domain? Supervisor: Enikő Orsolya Bereczki
2023
PROGRAM
ZSŰRI
Czető Krisztina
Garai Imre
Szabó Zoltán András
NYERTESEK
pedagógia BA: Csipke Ágnes: Az online oktatás tanulságai: a pedagógusok által használt digitális megoldások értékelése és sikertényezőinek vizsgálata a DiO2 adatbázisa mentén (Témavezető: Horváth László)
neveléstudomány MA: Takács Petra: A flow állapot elérése az oktatásban a játékosításon keresztül (Achieving flow-state through gamification in education) (Témavezető: Balkányi Péter és Vekety Boglárka)
Educational Science MA: Aytaj Ismayilzada: The Impact of Immersive Virtual Reality (IVR) on a Creativity in a Persepctive-taking Drawing Task (Supervisor: Bereczki Enikő Orsolya)