Legjobb szakdolgozat díj

Legjobb szakdolgozat díj

A hallgatói kiválóság elismerése az Intézet megalapította ’Az év legjobb szakdolgozata’ díjat, ami minden tanévben a legjobb alap-, illetve mesterszakos szakdolgozatot készítő hallgatónak adományozható.

 

2020

NYERTESEK

pedagógia BA

Jáger Borbála: A klímaváltozás problémájának feldolgozása alsó tagozatos tanulókkal online fejlesztőprogram segítségével (témavezető: Rausch Attila)

Fejes Zsófia: 30 kompresszió – 2 befúvás. A laikus újraélesztés megjelenésének vizsgálata három budapesti középiskolában (témavezető: Vámos Ágnes, Misley Helga)

Balog Réka: Kreatív gondolkodás fejlesztése élménypedagógiai módszerekkel. Egy pedagógiai fejlesztés tapasztalatai, változások és adaptációs lehetőségek (témavezető: Tókos Katalin)

neveléstudomány MA

Korbeák Barbara: Kora gyermekkori intézményes és családi kétnyelvűség (témavezető: Trentinné Benkő Éva)

Lukács Teodóra: Digitális innovációk a koragyermekkori nevelés intézményeiben (témavezető: Halász Gábor)

Győrik Petra: Hallgatók online tanulási keretrendszerekkel kapcsolatos tapasztalatai egy felsőoktatási intézményben (témavezető: Rausch Attila)


2021

ZSŰRI

Czető Krisztina

Rausch Attila

Szabó Zoltán András

NYERTESEK

pedagógia BA

Tóth Cintia: Kortársbántalmazás alakulása az elmúlt másfél évtizedben: a gyerekek és a média nézőpontja. Témavezető: Paksi Borbála

neveléstudomány MA 

Károlyi Borbála: Offline és online kapcsolati háló az osztálytermen belül és kívül. Témavezető: Fehérvári Anikó

Educational Science MA

Ekaterina Beglova: Creativity and Bilingualism. Supervisor: Enikő Orsolya Bereczki


2022

ZSŰRI

Czető Krisztina

Szabolcs Éva

Szabó Zoltán András

NYERTESEK

pedagógia BA

Lőkös Laura Márta: A zenei nevelés sajátosságai két iskolában a Kodály-módszer és a Waldorf pedagógia tükrében.Témavezető: Vincze Beatrix

 

 

neveléstudomány MA

Gáspár Bernadett: Digitális technológia az alsó tagozatos ének-zene tanításban. Témavezető: Rausch Attila

 

 

Educational Science MA

Albert Lehrmann Lang: Immersive Virtual Reality in Arts Education: Can a short IVR-based creativity training increase university students’ creative thinking skills in the figural domain? Supervisor: Enikő Orsolya Bereczki


2023

PROGRAM

ZSŰRI

Czető Krisztina

Garai Imre

Szabó Zoltán András

 

NYERTESEK

pedagógia BA: Csipke Ágnes: Az online oktatás tanulságai: a pedagógusok által használt digitális megoldások értékelése és sikertényezőinek vizsgálata a DiO2 adatbázisa mentén (Témavezető: Horváth László)

 

 

neveléstudomány MA: Takács Petra: A flow állapot elérése az oktatásban a játékosításon keresztül (Achieving flow-state through gamification in education) (Témavezető: Balkányi Péter és Vekety Boglárka)

 

 

Educational Science MA: Aytaj Ismayilzada: The Impact of Immersive Virtual Reality (IVR) on a Creativity in a Persepctive-taking Drawing Task (Supervisor: Bereczki Enikő Orsolya)