Publikációk
Baska Gabriella: Iskola, gyermek és tanítói ideál a 19. és 20. század fordulóján
Baska Gabriella, Hegedűs Judit, Nóbik Attila (szerk.): A neveléstörténet változó arcai. A múlt értékei, a jelen kihívásai és a jövő
Czető Krisztina és Lénárd Sándor (szerk.): Mindenki iskolája. Feladattár.
Anikó Fehérvári (ed.): Snapshot of Hungarian Education 2014
Fehérvári Anikó (szerk.): Alapkompetenciák fejlesztése öt európai országban
Fehérvári Anikó-Varga Aranka: Reziliencia és inklúzió az Arany János Programokban
Fehérvári Anikó: Lemorzsolódás és a korai iskolaelhagyás trendjei
Fehérvári Anikó: Pályakövetési vizsgálatok a szakképzésben
Fehérvári Anikó és Tomasz Gábor (szerk.): Kudarcok és megoldások. Iskolai hátrányok, lemorzsolódás, problémakezelés
Golnhofer Erzsébet és Szabolcs Éva: Lázár György és a magyar pedológia - mítosz és valóság
Garai Imre - Vincze Beatrix - Szabó Zoltán András (szerk.): Hiteles pedagógia. Tanulmányok Golnhofer Erzsébet tiszteletére. 2016.
Halász Gábor: Pedagógusszakma, pedagógusmunka és személyes adottságok
Halász Gábor: Az OECD és az oktatás
Halász Gábor: Felsőoktatási vezetés, egyetemi kormányzás, felsőoktatási menedzsment: fogalmi-történeti áttekintés
Halász Gábor: Az oktatáskutatás globális trendjei
Halász Gábor: OECD - Tohoku School projekt
Halász Gábor: Az oktatási rendszer
Gábor Halász, Alain Michel, Janet Looney, Anne Sliwka: Boosting Teacher Quality: Pathways to Effective Policies. European Commission. 2018.
Gábor Halász: Evaluation of education at the European level. European Parliament
Gábor Halász: Measuring innovation in education:The outcomes of a national education sector innovation survey. European Journal of Education. 53(4)
Gábor Halász: The Spread of the Learning Outcomes Approaches across Countries, Sub‐systems and Levels: A special focus on teacher education. European Journal of Education 52(1)
Horváth H. Attila: Az informális tanulás történeti színterei
Horváth László: A szervezeti tanulás és az innováció összefüggései a magyar oktatási rendszer alrendszereiben. Neveléstudomány, 4. 44-66 2018.
Hunyady Györgyné - M. Nádasi Mária: Az iskolakép változatai és változásai., 2014.
Mészáros György: Pedagógiai etnográfia, Eötvös Kiadó, 2017.
Kopp Erika-Széll Krisztián: Megújuló energiák. Innováció és eredményesség a református középiskolákban. 2018.
Mészáros György: A "rossz arcúak" szava: a kritikai pedagógia kihívása
Mészáros György: Új episztemológiák kihívása a neveléstudományban
Mészáros György: Szubkultúrák és iskolai nevelés. Narratív, kritikai pedagógiai etnográfia
Németh András: A neveléstudomány nemzetközi modelljei és tudományos irányzatai
András Németh: The Historical Educational Research in Hungary. His History and Actual Position
Németh András: Egyetemi neveléstudomány - reformpedagógia -magyar oktatásügyi reformok
András Németh: Erziehungswissenschaft in Ungarn (1870-1952)
András Németh: Abhandlungen zur Geschichte der ungarischen Pädagogik und Schule von dem 18. bis zum 19. Jahrhundert
Paksi Borbála, Schmidt Andrea, Magi Anna, Eisinger Andrea, Felvinczi Katalin: Gyakorló pedagógusok pályamotivációja
Paksi Borbála, Schmidt Andrea: Pedagógusok újmédia-használata
Paksi Borbála, Veroszta Zsuzsanna, Schmidt Andrea, Magi Anna, Vörös András, Felvinczi Katalin: Pedagógus - pálya - motiváció. I. kötet
Paksi Borbála, Veroszta Zsuzsa, Schmidt Andrea, Magi Anna, Vörös András, Felvinczi Katalin: Pedagógus - pálya - motiváció. II. kötet
Csilla Pesti, Nóra Rapos, Krisztina Nagy, Mariann Bohán: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary
Rapos Nóra, Kopp Erika (szerk.): A tanárképzés megújítása - 2015.
Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója
Rónay Zoltán: Jogszerűség és etika a tanári pályán. 2018.
Rónay Zoltán: Ágazatirányítás 2008 és 2017 között (2. társzerző/co-author: Kováts Gergely). In: Kováts, G. & Temesi, J. (2018): A magyar felsőoktatás egy évtizede 2008 – 2017. pp. 60-69. Budapest: Budapesti Corvinus Egyetem Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja
Rónay Zoltán: Bologna húsz éve. A felsőoktatás mint az europaizálódás útja a kormányzati intézkedések tükrében. In: Fehérvári, A. (2018) (szerk.) A Borsszem Jankótól Bolognáig. : Neveléstudományi tanulmányok. pp. 165-185. Budapest: ELTE PPK - L'Harmattan Kiadó
Rónay Zoltán: Az egyetemi polgárok kártérítési felelősségének szabályozása. FORUM: ACTA JURIDICA ET POLITICA V : 2017/1 pp. 91-114.
Szabolcs Éva: "Narratívák" a gyermekkorról
Széll Krisztián: Iskolai légkör és eredményesség. Fókuszban a reziliens és a veszélyeztetett iskolák. 2018.
Zsofia K. Takacs, Elise K. Swart, Adriana G. Bus: Benefits and Pitfalls of Multimedia and Interactive Features in Technology-Enhanced Storybooks: A Meta-Analysis
Zsofia K. Takacs, Cornelia A. T. Kegel, Adriana G. Bus: Affordances and limitations of electronic storybooks for young children's emergent literacy
Zsofia K. Takacs, Elise K. Swart, Adriana G.: Can the computer replace the adult for storybook reading? A meta-analysis on the effects of multimedia stories as compared to sharing print stories with an adult
Vámos Ágnes (szerk): Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje. 2016.
Vámos Ágnes & Lénárd Sándor (eds.): Training programme and organisation in the Bologna process of Hungarian higher education: the BABE projekt
Vincze Beatrix: A reformpedagógia aktualitása és a megváltozott tanárszerep
Vincze Beatrix: Tanári életutak a 20. század második felében. 2018.
Zsolnai Anikó: Kötődés és pedagógia. 2018.