A projektről

Inklúzió és együttműködés az iskolákban – feladatok és dilemmák
Hogyan támogathatja a tanulók inklúzióját a pedagógusok együttműködése? Erre a kérdésre keresi a választ az ELTE PPK Neveléstudományi Intézete részvételével megvalósuló „PROMISE - Promoting Inclusion in Society through Education: Professional Dilemmas in Practice” című Erasmus+ projekt, mely hét szervezet együttműködésével valósul meg.

A résztvevők:

A partnerek az Európai Tanárképzők Szövetsége (ATEE) Pedagógusok Tanulása Kutatócsoportján keresztül kapcsolódnak egymáshoz, a kutatócsoportról bővebben itt olvashat.
A 2018-2021 között zajló projekt során a résztvevők olyan, a továbbképzésben használható képzési programot fejlesztenek ki és valósítanak meg, mely az iskolai szereplők szakmai együttműködését támogatja. A tervezett továbbképzési progrm várhatóan megjelenik az ELTE PPK továbbképzési kínálatában is.

A projektben a Neveléstudományi Intézetből Kopp Erika (témavezető), Kálmán Orsolya, Horváth László, Rapos Nóra és Szivák Judit vesz részt.