Konferenciák, rendezvények

rendezvény az előadó és az előadás címe

 

UK Creativity Researchers’ Conference, Christ Church University, Canterbery, UK

 

 

Bereczki, E. O., and Kárpáti, A. (2018): The relationship between teachers’ beliefs about creativity and classroom practice: What we assume and what we know?

 

 

42nd Annual ATEE Conference
23-25 October, 2017, Dubrovnik

 

Fehérvári Anikó: Gifted education in Hungary - Arany János Project

 

23rd International Kodály Symposium, University of Alberta, Camrose, Kanada, 2017. augusztus 8-13.

 

 

Asztalos Andrea: Children’s Singing Voice Production Problems at Primary Schools in Hungary.

 

 

10th International Congress of Voice Teachers (ICVT 2017), Royal College of Music, Stockholm, Svédország, 2017. augusztus 2-6.

 

 

 

Asztalos Andrea: Structure and Role of Vocal / Choral Warm-Ups at Upper Primary Schools in Hungary.

 

 

6th ENSEC (European Network for Social and Emotional Competence) Conference; Diversity. Stockholm, Sweden,7-9 June, 2017

 

 

Hegedűs Szilvia – Zsolnai Anikó: Assessing 3-4-year-old children’s prosocial behaviour with face-to-face method in Hungary.

 

 

6th ENSEC (European Network for Social and Emotional Competence) Conference; Diversity. Stockholm, Sweden,7-9 Jun, 2017

 

 

Gáspár Csaba – Zsolnai Anikó: Examining Teachers' and student's empathy.

 

 

6th ENSEC (European Network for Social and Emotional Competence) Conference; Diversity. Stockholm, Sweden, 7-9 Jun, 2017

 

 

Hegedűs Szilvia – Zsolnai Anikó: Observing 3-4 year old children’s social behavior in problematic situations.

 

 

Magyar Pszichológiai Társaság XXVI. Országos Tudományos Nagygyűlése, 2017. június 1-3, Szeged

 

 

Paksi B., Demetrovics Zs., Kaló Zs., Felvinczi K.: Nagy kitettségű, speciális ÚPSZ használói csoportok szerhasználati szokásai.

 

 

Paksi B., Magi A., Schmidt A., Szabó A., Gurály Z.: Hajléktalanság és droghasználat – A hajléktalan populáció drog- és egyéb pszichoaktív szerhasználata.

 

 

Innováció, kutatás, pedagógusok - HUCER 2017 
Budapest, 2017. május 25-26 
http://hera.org.hu/hucer-2017/

 

Fehérvári Anikó - Bükki Eszter: A szakképzésben dolgozó pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése a mesterpedagógus programok tükrében. MEK - Mesterpedagógus kutatás

 

 

Dóczi-Vámos Gabriella: Violence and bullying in a Hungarian secondary school: taboos, trust and power dynamics

 

Asztalos Andrea: A beéneklő gyakorlatok típusai és szerepe az általános iskolai ének-zene órákon és gyermekkari próbákon.

 

IIRP Europe Conference, Dublin, 2017. 05. 09-10.
http://www.euforumrj.org/euforum_event/iirp-europe-conference/

 

 

Dóczi-Vámos Gabiella - Rapos Nóra: Taboos, trust and bullying in a Hungarian secondary school

 

 

XXI. Pszinapszis, 2017. április 21-23, Budapest

 

 

Paksi Borbála: Az ÚPSZ jelenség valósága(i)? Az új (vagy nem is olyan új) pszichoaktív szerek fogyasztásának valósága – a lakossági kutatási adatok alapján. XXI. Pszinapszis - Porondon a valóság. Budapest, 2017.04.21-23.  In.: Absztraktfüzet, pp. 74.

 

 

Zenepedagógiai Konferencia, Debrecen, 2017. április 7.

 

 

 

Asztalos Andrea: Énekhangképzési problémák az általános iskolai korosztályban.

 

 

Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers, ECER 2016, Dublin, 
http://www.eera-ecer.de/ecer-2016-dublin/

 

 

Fehérvári Anikó: School effectiveness and disadvantaged pupils in Hungary

 

 

Dóczi-Vámos Gabriella: School bullying and related perceptions of students and teachers

 

 

Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése, 2016, Budapest, 
http://mptnagygyules.hu/

 

 

Fehérvári Anikó - Felvinczi Katalin - Schmidt Andrea - Magi Anna - Paksi Borbál a - Széll Krisztián: A formális és informális szervezeti jellemzők szerepe a pedagógiai hozzáadott érték magyarázatában - avagy a 'fekete doboz' átvilágítási kísérlete 

 

 

Paksi Borbála, Magi Anna, Demetrovics Zsolt: A szerencsejáték, illetve a problémás szerencsejáték használat kockázatai, a kockázatok társadalmi/demográfiai mintázódása és azok prevencióval kapcsolatos folyományai a serdülő korosztályban

 

 

Magyar Szociológiai Társaság Éves Vándorgyűlése, 
2016. október 21., Pécs

 

 

Széll Krisztián: Amit a tanulóiteljesítmény-mérések mutat(hat)nak az oktatási folyamatokról, rendszerekről

 

 

XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia
2016. november 17-19., Szeged

 

 

Czető Krisztina - Dr. Lénárd Sándor: Az iskolai eredményesség, a pedagógiai hozzáadott érték és a szervezeti jellemzők kapcsolata

 

 

Dóczi-Vámos Gabriella: Az iskolai agresszió és az iskola belső világa

 

 

Fehérvári Anikó - Széll Krisztián - Paksi Borbála: Az iskolai eredményesség szervezeti meghatározottsága

 

 

Paksi Borbála - Dóczi-Vámos Gabriella - Széll Krisztián - Fehérvári Anikó: A fegyelemindex körbejárása: Tartalmi vonatkozások és szervezeti meghatározottság

 

 

Rausch Attila: Korai matematikai készségek online mérése első osztályos tanulók körében