Konferenciák, rendezvények
Konferenciák, rendezvények
rendezvény | az előadó és az előadás címe |
---|---|
UK Creativity Researchers’ Conference, Christ Church University, Canterbery, UK
|
Bereczki, E. O., and Kárpáti, A. (2018): The relationship between teachers’ beliefs about creativity and classroom practice: What we assume and what we know?
|
42nd Annual ATEE Conference,
|
Fehérvári Anikó: Gifted education in Hungary - Arany János Project |
23rd International Kodály Symposium, University of Alberta, Camrose, Kanada, 2017. augusztus 8-13.
|
Asztalos Andrea: Children’s Singing Voice Production Problems at Primary Schools in Hungary.
|
10th International Congress of Voice Teachers (ICVT 2017), Royal College of Music, Stockholm, Svédország, 2017. augusztus 2-6.
|
Asztalos Andrea: Structure and Role of Vocal / Choral Warm-Ups at Upper Primary Schools in Hungary.
|
6th ENSEC (European Network for Social and Emotional Competence) Conference; Diversity. Stockholm, Sweden,7-9 June, 2017
|
Hegedűs Szilvia – Zsolnai Anikó: Assessing 3-4-year-old children’s prosocial behaviour with face-to-face method in Hungary.
|
6th ENSEC (European Network for Social and Emotional Competence) Conference; Diversity. Stockholm, Sweden,7-9 Jun, 2017
|
Gáspár Csaba – Zsolnai Anikó: Examining Teachers' and student's empathy.
|
6th ENSEC (European Network for Social and Emotional Competence) Conference; Diversity. Stockholm, Sweden, 7-9 Jun, 2017
|
Hegedűs Szilvia – Zsolnai Anikó: Observing 3-4 year old children’s social behavior in problematic situations.
|
Magyar Pszichológiai Társaság XXVI. Országos Tudományos Nagygyűlése, 2017. június 1-3, Szeged
|
Paksi B., Demetrovics Zs., Kaló Zs., Felvinczi K.: Nagy kitettségű, speciális ÚPSZ használói csoportok szerhasználati szokásai.
Paksi B., Magi A., Schmidt A., Szabó A., Gurály Z.: Hajléktalanság és droghasználat – A hajléktalan populáció drog- és egyéb pszichoaktív szerhasználata.
|
Innováció, kutatás, pedagógusok - HUCER 2017
|
Fehérvári Anikó - Bükki Eszter: A szakképzésben dolgozó pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése a mesterpedagógus programok tükrében. MEK - Mesterpedagógus kutatás
Dóczi-Vámos Gabriella: Violence and bullying in a Hungarian secondary school: taboos, trust and power dynamics
Asztalos Andrea: A beéneklő gyakorlatok típusai és szerepe az általános iskolai ének-zene órákon és gyermekkari próbákon. |
IIRP Europe Conference, Dublin, 2017. 05. 09-10.
|
Dóczi-Vámos Gabiella - Rapos Nóra: Taboos, trust and bullying in a Hungarian secondary school
|
XXI. Pszinapszis, 2017. április 21-23, Budapest
|
Paksi Borbála: Az ÚPSZ jelenség valósága(i)? Az új (vagy nem is olyan új) pszichoaktív szerek fogyasztásának valósága – a lakossági kutatási adatok alapján. XXI. Pszinapszis - Porondon a valóság. Budapest, 2017.04.21-23. In.: Absztraktfüzet, pp. 74.
|
Zenepedagógiai Konferencia, Debrecen, 2017. április 7.
|
Asztalos Andrea: Énekhangképzési problémák az általános iskolai korosztályban.
|
Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers, ECER 2016, Dublin,
|
Fehérvári Anikó: School effectiveness and disadvantaged pupils in Hungary
Dóczi-Vámos Gabriella: School bullying and related perceptions of students and teachers
|
Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése, 2016, Budapest,
|
Fehérvári Anikó - Felvinczi Katalin - Schmidt Andrea - Magi Anna - Paksi Borbál a - Széll Krisztián: A formális és informális szervezeti jellemzők szerepe a pedagógiai hozzáadott érték magyarázatában - avagy a 'fekete doboz' átvilágítási kísérlete
Paksi Borbála, Magi Anna, Demetrovics Zsolt: A szerencsejáték, illetve a problémás szerencsejáték használat kockázatai, a kockázatok társadalmi/demográfiai mintázódása és azok prevencióval kapcsolatos folyományai a serdülő korosztályban
|
Magyar Szociológiai Társaság Éves Vándorgyűlése,
|
Széll Krisztián: Amit a tanulóiteljesítmény-mérések mutat(hat)nak az oktatási folyamatokról, rendszerekről
|
XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia,
|
Czető Krisztina - Dr. Lénárd Sándor: Az iskolai eredményesség, a pedagógiai hozzáadott érték és a szervezeti jellemzők kapcsolata
Dóczi-Vámos Gabriella: Az iskolai agresszió és az iskola belső világa
Fehérvári Anikó - Széll Krisztián - Paksi Borbála: Az iskolai eredményesség szervezeti meghatározottsága
Paksi Borbála - Dóczi-Vámos Gabriella - Széll Krisztián - Fehérvári Anikó: A fegyelemindex körbejárása: Tartalmi vonatkozások és szervezeti meghatározottság
Rausch Attila: Korai matematikai készségek online mérése első osztályos tanulók körében |