Közreműködők
Közreműködők
A kutatás megvalósításában részt vevő munkatársak
A kutatásban részt vevő és együttműködő további munkatársak, szakdolgozók:
- Dr. Misley Helga (ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, egyetemi adjunktus) és Czirfusz Dóra (ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskola, ösztöndíjas doktorandusz) a digitális munkarend tapasztalatainak felmérésében vett részt.
-
Korábbi kutatási- és projekt-asszisztens: Tóth-Czopyk Zsombor (végzett pszichológia MA szakos hallgató)
Szakdolgozatok
2022-2023. tanév
- Baksa Lóránt (pedagógia BA): Digitális átállás az oktatásban – hátrányos helyzetű diákokkal foglalkozó általános iskolák tapasztalatai
- Csipke Ágnes (pedagógia BA): Az online oktatás tanulságai: a pedagógusok által használt digitális megoldások értékelése és sikertényezőinek vizsgálata a DiO2 adatbázisa mentén
- Gutai Lili (pedagógia BA): A digitális transzformáció az oktatásban – A technológia elfogadást és használatot meghatározó szervezeti tényezők vizsgálata
- Horváth Adél Gréta (pedagógia BA): Digitális transzformáció az oktatásban – az online platformok használata a COVID járvány alatti távolléti oktatás során
- Szilágyi Dorka (pedagógia BA): Digitális transzformáció a nevelésben - A digitális transzformáció és a digitális innovációk vizsgálata az oktatásban
- Sisa Barbara (közösségszervező BA): A digitális transzformáció hatásai a munkavállalói képességekre kis- és középvállalkozásokban
- Sanchez Rojas Lizeth Dayana (MARIHE): Exploring digital transformation within the MARIHE program
- Erdenebat Tuul (educational sciences MA): Digital transformation in education – technology acceptance and use of learning managamant systems at ELTE
2021-2022. tanév
- Bíbok Szabina (pedagógia BA): Digitális innovációk az általános iskolákban (az Innova kutatáshoz kapcsolódóan)
- Szoszin Jekatyerina Andrejevna (pedagógia BA): Digital transformation in education: the case of Skysmart
- Voit-Antal Artur (pedagógia BA): Digital transformation in education: English teaching in language MOOCs
- Dorjpalam Tserendejid (neveléstudomány MA): Technology Integration in Education: The influence of Mongolian secondary school teachers’ digital pedagogical competencies on their technology acceptance
- Hidayati Irma Nur (neveléstudomány MA): The Impact of Automatic Writing Evaluation Grammarly on Students' Writing Skills
- Marisa Ayu (neveléstudomány MA): Technology adaptation in education: International students’ perspective in Hungarian Higher Education Institutions
-
Digitális transzformáció az oktatásban – hallgatói kutatóműhely:
Tagok: Baksa Lóránt, Csipke Ágnes, Gutai Lili, Szilágyi Dorka
Eredmények:
- Pilot-kutatás: Pedagógusok digitális eszközhasználatának vizsgálata a TPACK-modell tükrében (A kutatás eredményei az Iskolakultúra folyóiratban)
- OTDK különdíjas dolgozat: A digitális oktatási innovációk szerepe a technológia integráció támogatásában alkalmazkodás a digitális transzformáció kihívásaihoz általános iskolai pedagógusok körében
A projekt megvalósítása során együttműködünk a moszkvai Higher School of Economics Oktatási Innovációs Laboratórium munkatársaival.
A projektet támogató Szakmai Tanácsadó Testület tagjai
-
Bognár Amália, magyar-történelem szakos tanár (Mobility – Győr Digitális Élményközpont, A tanulás jövője MOOC)
-
Lengyelné dr. Molnár Tünde, egyetemi docens (EKE IK, Digitális Technológia Intézet)
-
Dr. habil. Molnár György, egyetemi docens (BME Tanárképző Központ)
-
Dr. habil. Ollé János, egyetemi docens (PE MFTK, Digitális Módszertani Intézet)
-
Orosz Beáta, doktorandusz (BME Műszaki Pedagógiai Tanszék)
-
Pelle Veronika, egyetemi tanársegéd (BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet)
-
Prievara Tibor, angoltanár, IKT-szakértő, TanárBlog, #school
-
Dr. Racskó Réka, egyetemi adjunktus (EKE IK, Humáninformatika Tanszék)