Közreműködők

Közreműködők

A kutatás megvalósításában részt vevő munkatársak

 

 

Dr. Horváth László, egyetemi adjunktus

horvath.laszlo@ppk.elte.hu 

 

 

 

vezető kutató

Csipke Ágnes, pedagógia BA szakos hallgató

kutatási- és projektasszisztens

A kutatásban részt vevő és együttműködő további munkatársak, szakdolgozók:

  • Dr. Misley Helga (ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, egyetemi adjunktus) és Czirfusz Dóra (ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskola, ösztöndíjas doktorandusz) a digitális munkarend tapasztalatainak felmérésében vett részt.
  • Korábbi kutatási- és projekt-asszisztens: Tóth-Czopyk Zsombor (végzett pszichológia MA szakos hallgató)

Szakdolgozatok

2022-2023. tanév

  • Baksa Lóránt (pedagógia BA): Digitális átállás az oktatásban – hátrányos helyzetű diákokkal foglalkozó általános iskolák tapasztalatai
  • Csipke Ágnes (pedagógia BA): Az online oktatás tanulságai: a pedagógusok által használt digitális megoldások értékelése és sikertényezőinek vizsgálata a DiO2 adatbázisa mentén
  • Gutai Lili (pedagógia BA): A digitális transzformáció az oktatásban – A technológia elfogadást és használatot meghatározó szervezeti tényezők vizsgálata
  • Horváth Adél Gréta (pedagógia BA): Digitális transzformáció az oktatásban – az online platformok használata a COVID járvány alatti távolléti oktatás során
  • Szilágyi Dorka (pedagógia BA): Digitális transzformáció a nevelésben - A digitális transzformáció és a digitális innovációk vizsgálata az oktatásban
  • Sisa Barbara (közösségszervező BA): A digitális transzformáció hatásai a munkavállalói képességekre kis- és középvállalkozásokban
  • Sanchez Rojas Lizeth Dayana (MARIHE): Exploring digital transformation within the MARIHE program
  • Erdenebat Tuul (educational sciences MA): Digital transformation in education – technology acceptance and use of learning managamant systems at ELTE

2021-2022. tanév

  • Bíbok Szabina (pedagógia BA): Digitális innovációk az általános iskolákban (az Innova kutatáshoz kapcsolódóan)
  • Szoszin Jekatyerina Andrejevna (pedagógia BA): Digital transformation in education: the case of Skysmart
  • Voit-Antal Artur (pedagógia BA): Digital transformation in education: English teaching in language MOOCs
  • Dorjpalam Tserendejid (neveléstudomány MA): Technology Integration in Education: The influence of Mongolian secondary school teachers’ digital pedagogical competencies on their technology acceptance
  • Hidayati Irma Nur (neveléstudomány MA): The Impact of Automatic Writing Evaluation Grammarly on Students' Writing Skills
  • Marisa Ayu (neveléstudomány MA): Technology adaptation in education: International students’ perspective in Hungarian Higher Education Institutions
  • Digitális transzformáció az oktatásban – hallgatói kutatóműhely:

Tagok: Baksa Lóránt, Csipke Ágnes, Gutai Lili, Szilágyi Dorka

Eredmények:

  • Pilot-kutatás: Pedagógusok digitális eszközhasználatának vizsgálata a TPACK-modell tükrében (A kutatás eredményei az Iskolakultúra folyóiratban)
  • OTDK különdíjas dolgozat: A digitális oktatási innovációk szerepe a technológia integráció támogatásában alkalmazkodás a digitális transzformáció kihívásaihoz általános iskolai pedagógusok körében

 A projekt megvalósítása során együttműködünk a moszkvai Higher School of Economics Oktatási Innovációs Laboratórium munkatársaival.


A projektet támogató Szakmai Tanácsadó Testület tagjai

  • Bognár Amália, magyar-történelem szakos tanár (Mobility – Győr Digitális Élményközpont, A tanulás jövője MOOC)

  • Lengyelné dr. Molnár Tünde, egyetemi docens (EKE IK, Digitális Technológia Intézet)

  • Dr. habil. Molnár György, egyetemi docens (BME Tanárképző Központ)

  • Dr. habil. Ollé János, egyetemi docens (PE MFTK, Digitális Módszertani Intézet)

  • Orosz Beáta, doktorandusz (BME Műszaki Pedagógiai Tanszék)

  • Pelle Veronika, egyetemi tanársegéd (BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet)

  • Prievara Tibor, angoltanár, IKT-szakértő, TanárBlog, #school

  • Dr. Racskó Réka, egyetemi adjunktus (EKE IK, Humáninformatika Tanszék)