Implementációs alapkutatás
Implementációs alapkutatás (FI)
A közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai
Kutatásunk célja, hogy feltárja a közoktatást formáló fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusait. Arra a kérdésre keresünk választ, vajon a fejlesztési programok milyen feltételek mellett tudnak tényleges és tartós változást eredményezni az iskolai és osztálytermi szintű folyamatokban. A kutatás eredményeinek köszönhetően várhatóan többet fogunk tudni arról, hogy mely beavatkozások gyakorolhatnak jelentős és tartósan fejlesztő hatást a magyar közoktatásra és melyek bizonyulnak várhatóan hatástalannak. Kutatásunk során vizsgáljuk a lehetséges összefüggéseket a Magyarországon megvalósuló uniós fejlesztési beavatkozások országos és intézményi szintű implementációs stratégiái és a fejlesztések iskolákra, különös tekintettel a pedagógiai folyamatokra gyakorolt hatása között.
2014. november 11. – Implementációs Műhely
Tisztelt Meghívott!
Ezúton szeretnénk meghívni Önt az
Implementációs Alapkutatási (ImpAla) Műhely tizenegyedik rendezvényére.
A program témája:
Az európai kvalifikációs reform implementálása.
A vitaindítót
Köpeczi-Bócz Tamás, a Corvinus Egyetem docense, az Emberi Erőforrások Minisztériuma helyettes államtitkára
tartja.
Felkért hozzászólók:
Derényi András, tudományos munkatárs, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
Sárik Zoltán, főosztályvezető, köznevelési és felnőttképzési vezető, Türr István Képző és Kutató Intézet.
Szlamka Erzsébet, szakmai szakértő, Oktatási Hivatal.
A rendezvényt
2014. november 11-én 15:30 órai kezdettel
tartjuk az ELTE PPK Kazinczy utca 23-27. szám alatti épületében
a 213-as teremben.
Reméljük, el tud jönni az érdekesnek ígérkező vitára!
Kérjük, részvételi szándékát az alábbi e-mail címen jelezze:
impala.muhely@gmail.com
Üdvözlettel,
Halász Gábor, Fazekas Ágnes
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar
Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ