Rendezvények
Rendezvények
Innova műhelyek | |||
---|---|---|---|
dátum | vitaindító előadó | cím | kapcsolódó információ |
2016. február 1.
|
Halász Gábor
|
Az oktatási innovációk, keletkezésük és terjedésük
|
|
2016. február 8.
|
Bús Imre
|
Gamification és innováció
|
|
2016. február 22.
|
Horváth László
|
Az innováció-kutatások legfőbb tapasztalatai
|
|
2016. február 29.
|
Nagy Regina
|
Jó gyakorlatok - az iskolatáska adatbázis elemzésének lehetőségei
|
|
2016. március 7.
|
Kálmán Orsolya
|
Pedagógustanulás innovatív tanulási környezetekben
|
|
2016. március 21.
|
Tóth Teréz
|
Multicégek és oktatási innováció
|
|
216. április 4.
|
Kovács István Vilmos
|
Innováció a közszférában
|
|
2016. április 18.
|
Horváth László
|
A kérdőíves adatfelvételünk tervezése
|
|
2016. május 2.
|
Varga Attila, Kőpataki Mária, Mayer József
|
Az egész napos iskola projektről bővebben itt olvashat
|
Szőllősi Tímea: Az innováció holland mérési eszköze
|
2016. május 9.
|
Fazekas Ágnes
|
Az oktatási innovációk keletkezésének és terjedésének empirikus vizsgálata: kutatásmódszertani dilemmák - kutatási kérdések
|
|
2016. május 23.
|
Faragó Klára
|
Vállalkozásra nevelés az ELTE-n
|
Nemzetközi esettanulmányok szinopszisa
|
2016. május 30.
|
Kovács István Vilmos
|
A HE Innovate projekt tapasztalatai.
|
|
2016. június 6.
|
Fazekas Ágnes
|
A kérdőív 1. változata
|
Az oktatási innovációk születését és terjedését meghatározó feltételek bemutatása című tanulmány szinopszisa
|
2016. június 13.
|
Halász Gábor
|
A közszférára és az oktatási ágazatra jellemző innovációs folyamatok feltárása
|
Horváth László: Az innováció-kutatás általános tudáshátterének áttekintése című tanulmány vitája
|
2016. június 20.
|
Fazekas Ágnes
|
A kérdőív 2. változata
|
|
2016. augusztus 29.
|
A kérdőív kipróbálás tapasztalatai
|
||
2016. szeptember 12.
|
Horváth László
|
Az oktatási innovációk terjedési modelljeinek bemutatása című tanulmány vitája
|
A próbakérdezés tapasztalatai
|
2016. szeptember 19.
|
Borsi Balázs
|
Az innováció-kutatás aktuális trendjei
|
A kutatás adatfeldolgozási koncepciója
|
2016. szeptember 26.
|
Halász Gábor
|
A tanulásszervezést érintő innovációk specifikumainak áttekintése című tanulmány vitája
|
Adatfeldolgozási koncepció
|
2016. október 10.
|
Helena Kovacs
|
STEP. The Stanford Teacher Education Programmetanulmány vitája
|
Horváth Ádám: Az informatika tantárgytól a digitális pedagógia felé
|
2016. október 24.
|
Tóth Teréz
|
EL Sistema - a venezuelai szociális és zenei nevelési modell keletkezése,
|
Kálmán Orsolya:
|
2016. november 7.
|
Rigó-Ditzendy Orsolya
|
|
|
2016. november 14.
|
Verderber Éva
|
A NYC Leadership Academy
|
|
2016. november 21.
|
Nagy-Rádli Dalma
|
A "New American Schools" Fejlesztési Beavatkozás
|
|
2016. november 28.
|
Horváth László
|
Az oktatási innovációk születését és terjedését meghatározó feltételek bemutatása című tanulmány vitája
|
|
2016. december 5.
|
Németh Szilvia
|
A kreativitás és kritikai gondolkodás fejlesztése és mérése osztálytermi környezetben című OECD CERI projekt magyarországi projektjének bemutatása
|
|
2016. december 19.
|
Varga Márta
|
Nekem bejött! - Hasznos(ítható) gondolatok iskolavezetésről, oktatásirányításról.
|
|
2017. január 9.
|
Nagy-Rádli Dalma
|
Oktatási innovációs klaszterek
|
|
2017. január 23.
|
Zágon Bertalanné
|
A Lépésről lépésre program, mint pedagógiai innováció terjedése és fenntarthatósága a program 20 évében
|
|
2017. január 30.
|
Híves Tamás
|
Területi oktatáskutatás
|
|
2017. február 6.
|
Bruce Burnett (Queensland University of Technology, Brisbane, Australia)
Szegedi Eszter (Tempus Közalapítvány)
|
The ‘National Exceptional Teachers for Disadvantaged Schools Program’. An Australian Case of Innovation in Education.
A Tempus Közalapítvány a magyar oktatási innovációs ökoszisztémában
|
|
2017. február 20.
|
Molnár Lajos
|
Inklúzió egy két tanítási nyelvű gimnáziumban - A Kürt Gimnázium fejlesztési folyamatai
|
|
2017. február 7.
|
|
a Szakmai Tanácsadó Testület ülése
|
|
2017. március 3.
|
|
Az "Innováció az oktatásban - Az Innova kutatás adatainak elemzése" című tanulmánygyűjtemény tervezetének vitája
|
|
2017. március 13.
|
Princzinger Péter
|
Kalandpedagógia - komolyan. Az innovációs készség fejlesztése az iskolában és a pedagógusképzésben. |
|
2017. március 27.
|
Németh Szilvia
|
Mi áll a jó teljesítmény hátterében? " A kreativitás és kritikai gondolkodás fejlesztése és mérése osztálytermi környezetben" című OECD CERI projekt első mérési eredményeinek a bemutatása.
|
|
2017. április 10.
|
Hunya Márta,
|
Az innovatív pedagógiai és iskolaszervezési megoldások terjedése.
|
|
2017. április 24.
|
Helena Kovacs
|
INNOVA case study: Stanford Teacher Education Program.
|
|
2017. május 8.
|
Szabó Róza, Benczúr Katalin
|
A Pedagógiai Oktatási Központok feladatellátása és gyakorlati tapasztalatai
|
|
2017. május 15.
|
Gelei András
|
A tapasztalati tanulás alkalmazása a szervezetfejlesztés oktatásában
|
|
2017. május 22.
|
Livia Rößler
|
The Interplay of enacting policies in a local environment and making policy on a national level
|
|
2017. május 29.
|
Gáborné Haáz Andrea, Bakó Csaba
|
A MOL társadalmi szerepvállalása - Az Új Európa Alapítvány
|
|
2017. június 12.
|
Becze Orsolya
|
A Lépésről lépésre program diffúziója
|
|
2017. június 27.
|
Oktatási Innovációs Nap - Az ELTE PPK "Oktatási Innováció Magyarországon" konferenciája
|
A konferencia támogatója a MOL Nyrt., a Magyar Pedagógiai Társaság és a Pesti Barnabás Élelmiszeripari Szakközépiskola.
|
|
2017. július 3.
|
Széll Krisztián
|
Innováció és eredményesség eltérő státuszú iskolákban
|
|
2017. szeptember 11.
|
Zsolnai Anikó
|
Szociális és érzelmi tanulás: ’Surfing a waves - A whole school approach to resilience education for young children’ - program bemutatása
|
|
2017. október 16.
|
Lanszki Donát, Lanszki Ágost
|
Innováció és komplexitás: a Minnesota Innováció-kutatási Program (MIRP) módszerei és eredményei
|
|
2017. október 16.
|
Benkei-Kovács Balázs
|
Az Atlas.ti elemzési repertoárja a gyakorlatban - a videószekvenciák elemzésétől a tematikus hálózatokig
|
|
2017. november 13.
|
Dr. habil. Kálmán Zsófia, Hórvölgyi Noémi, Paless Eszter, Kisné Czirják Zsuzsa
|
Kreatív oktatás járatlan utakon. A Bliss Alapítvány Számítógépes Műhely programjának bemutatása 1993-tól napjainkig.
|
|
2018. április 16.
|
Széll Krisztián
|
Innováció a református iskolákban
|
|
2018. április 23.
|
Erdős Katalin, Bedő Zsolt
|
Milyen kihívásokat rejt magában a globális tanterem alkalmazása az egyetemi hallgatók vállalkozói kapacitásfejlesztésében?
|
|
2018. május 7.
|
Káplár-Kodácsy Kinga
|
A mentoring innovatív gyakorlatai
|
|
2018. május 14.
|
Vendégszakértő: Lannert Judit
|
A magyar oktatási rendszer innovációs aktivitása és mérhetősége
|
|
2018. május 28.
|
Pálvölgyi Lajos
|
Innovációs és projektmenedzsment
|
|
2018. október 29.
|
Turcsányi-Szabó Márta
|
A tanárképzés digitális átállása és fenntarthatósága
|
|
2018. 11. 12.
|
Kopp Erika
|
Megújuló energiák - Innováció és eredményesség református iskolákban.
|