Tanfolyamok
Tanfolyamok
Az új pedagógus teljesítményértékelési rendszer bevezetésének vezetői feladatai – 6 órás képzés
Tanulás-támogató értékelés – 30 órás képzés
Szociális és érzelmi készségek, képességek fejlesztése az iskolában – 30 órás képzés
Drámajátékok a közösségépítésért – 30 órás képzés
Az új pedagógus teljesítményértékelési rendszer bevezetésének vezetői feladatai
A tanfolyam célja kiemelni a pedagógus teljesítményértékelés (TÉR) legfontosabb jellemzőit, az ahhoz kapcsolódó vezetői feladatokat, és a helyi szintű döntések és szabályok adta lehetőségeket.
A képzés segítséget nyújt az intézményvezetőknek, igazgatóknak hogyan
- érdemes intézményi célt megfogalmazni,
- határozzák meg a vezetői céljaikat,
- határozzák meg a személyre szabott teljesítménycélokat,
- tudnak támogatást adni a pedagógusoknak egyéni céljainak meghatározásához
- támogathatja a pedagógusokat a céljaik megvalósításában,
- tudja megosztani az értékelési feladatait,
- használhatják a pedagógusértékelést intézményfejlesztésre.
A képzésre első sorban köznevelési intézményben vezetői feladatokat végző pedagógusokat (óvodapedagógus, tanító, tanár) várunk.
A tanfolyam oktatói: Horváth Attila (PhD) tréner és Magócs Éva oktatási szakértő.
A 6 órás 2 kredites tanfolyamról tanúsítványt állítunk ki.
A tanfolyam díja: 20.000 Ft
A jelentkezés díja: 4.500 Ft
Képzési időpontok:
- október 18. péntek 9.00
- október 19. szombat 9.00
- október 21. hétfő 13.00
- november 5. kedd 9.00
- november 8. péntek 13.00
A jelentkezést követően, Neptun üzenetben kiküldött igényfelmérés alapján alakítjuk ki a csoportokat. A tényleges csoportbeosztásról és a képzés időpontjáról a ugyancsak Neptun üzenetben értesítjük a résztvevőket.
Az ikonra kattintva lehet jelentkezni a képzésre 2024. szeptember 15-ig!
Tanulás-támogató értékelés
A továbbképzés célja, hogy a résztvevők módszertani kultúrájának gazdagításával hozzájáruljon az oktató munka eredményesebbé tételéhez, a pedagógusok szemléletének és kompetenciáinak fejlesztéséhez egy korszerű, a tanulás – tanítás folyamatát támogató értékelési kultúra és eljárás megismerése, alkalmazása révén.
A képzést tervezett indulása: 2024-2025. második félév
Szociális és érzelmi készségek, képességek fejlesztése az iskolában
A továbbképzés célja olyan szakemberek képzése, akik nevelő-oktató munkájuk során képesek magas színvonalon, hatékonyan fejleszteni a különböző életkorú (általános és középiskolás) gyerekek szociális és érzelmi készségeit, képességeit tanítási órákon és azokon kívüli tevékenységek során.
A képzést tervezett indulása: 2024-2025. második félév
Drámajátékok a közösségépítésért
A képzés fő célja, hogy a harminc óra során a résztvevők elsajátítsák azt a drámapedagógusi szemléletmódot, amin keresztül képesek lesznek úgy drámajátékokat vezetni, hogy a közösségépítés egy osztályon, csoporton belül meg tudjon történni. A gyakorlatcentrikus képzés során találkoznak kapcsolatteremtő, kapcsolatépítő, közösségépítő, közösségfejlesztő, ön- és társismereti, érzékelésfejlesztő, fantáziafejlesztő, illetve bizalomfejlesztő játékokkal. Megtanulják, hogy egy-egy kompetenciafejlesztő játék mire jó, hogyan, mikor és hol érdemes egy-egy drámajátékot játszani, illetve elsajátítják a gyakorlatsorok tervezési szabályait. Az együttjátszás örömére alapozzuk a képzést, hogy ezzel a tapasztalattal ők is képesek legyenek drámajátékokat vezetni, és újabb és újabb játékokat felfedezni, és levezetni.
A képzést tervezett indulása: 2024-2025. második félév